Ett kort i ADVENT...

Hej.


Kom till föreningen i onsdags för att prata med Lena och jag blev kvar. Utan scrappgrejor - hade INGET med mig. Men med SÅ gulliga pysselvänner ordnade det till sig och huxflux hade jag varit med på utmaningen att skapa något med minst en sak från varje bokstav i ordet ADVENT. En kul utmaning - alla gjorde så fina saker och så olika tolkningar, Allt var så fint!
Här kommer mitt kort;
  
     

A; Alfabet, tack Elin !
D; Die cuts, tack Andrea! (Bandet kommer också från Andrea).
V; Vintage stil på kortet
E; Embossat - ett hjärta är embossat med "clear". Tack föreningen!
N; Naggade kanter och en Nål, Tack Lena!
T; Tidning, tack "tanten" i caféet på Guteriet!

Alla Papper och allt annat fick jag av min DT-mamma Lena, TACK!

Tala om team woork.

Fast jag var dödstrött så hade jag så kul. Tröttheten visade sig extra mycket när jag kom på att jag glömt min plånbok i biblioteket på Guteriet och den var inlåst där, men, men det ordnade sig det med - med lite hjälp från Lena. Visst har en väldig tur som har så många omtänksamma och givmilda människor i min bekantskapskrets ;) Återseendet av plånboken resulterade i en sushi lunch och lite papper hos Lena på Pappersarken.

Ha en skön helg!
//Tjocka tanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0