Fler bidrag i tävlingen som var under helgen.

Hej igen.
Här kommer lite fler bidrag från helgens cybercrop på House of Inspiration (vad betyder cybercrop egentligen - är jag pinsam nu?)

Här kommer mitt bidrag till ett kort med annorlunda vikning;

      

Här kommer mitt bidrag till en LO inspirerad från ett givet "ordspråk", "Ibland är det skönt att vara galen";



Tillsist ett altrat bidrag i vintage stil;

      
  

Det är ett litet minialbum där jag skriver om mina tankar om tro, hopp, kärlek, glädje och lycka i. Albumet är torrembossat, embossat, stämlpat etc. i olika lager och det var väldigt kul att göra, stämplar, embossingpulver, bling finns att köpa hos Lena på Pappersarken. Hon kan också tala om de olika teknikerna om ni skulle vilja veta mer.

Nu får jag återgå till sjuka barn men jag kommer tillbaks med mer ;)
Kram//Tjocka tanten.

Kommentarer
Postat av: eldh

Hej Åsa, vad mycket fint du gör! Kommer du på onsdag, jag funderar på att åka dit.

Cybercrop betyder "pysselträff fast via nätet" på ett ungefär!



Kram / E.

2009-11-23 @ 11:39:04
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: Tjocka tanten

Tack ;) Jag ska försöka att komma på onsdag. Hoppas att vi ses.

Kram



2009-11-23 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0