Jag vann ;) ?!!!

Hej på Dig.

Under helgen som var deltog jag i min allra första cybercrop på House of Inspiration och förutom att vi hade JÄTTE kul så var det lite läskigt att ladda upp bidragen (så många duktiga tjejer) och Hanna fick hjälpa mig med det tekniska. I dag presenterades vinnarna och jag vann, två tävlingar - TACK, oj vad glad jag blir ;). Här kommer bidragen;

     
     

Här var utmaningen att skapa utifrån ett färdigt kit och man fick inte använda något annat än det som var med i kittet, dvs. nästan inget bling ;(. Man skulle också skapa något som hörde ihop - alltså två delar. Färgerna var också en stor utmaning, inte min stil men kul. När jag såg pappren kände jag med en gång att jag ville göra en kalender och förtydliga med datumtärningar. Det var lite pillrigt att komma på hur siffrorna skulle sitta så att det går att få fram alla datum men efter lite tanke så gick det också. Lagom trötta på natten/morgonen så skrattade vi bara år denna kalender - för när vi ställde fram datumen så blev det "69" på ovan sidan av tärningarna och det säger en hel del om hur trötta vi var ;). Jag är glad men också förvånad över uppskattningen av bidraget, Tack!




     

Denna LO är skapad utifrån en given skiss och jag kännde genast att jag ville göra något i vintage stil. Det tog lite tid att göra men den "rann" fram och det ena gav det andra. Jag älskar att blinga och här var det rätt fram. Jag tycker också om vintage, brunt, grönt och detta känndes helt rätt. Jag är glad över att den blev uppskattad, TACK. 

Skissen såg ut så här;

Jag kommer att visa de andra bidragen som jag deltog med och också Hannas bidrag under dagen. Ha en bra dag och känner att jag blivit sugen på att scrappa så jag får väl ta fram sakerna i kväll igen ;).

Åter igen vill jag tacka för en trevlig helg!
Kramar//Tjocka tanten

Här kommer en länk till de vinnande bidragen;
Vinnare i Cybercropen


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi...kul att "69:an" vann!



LO:n "trött" är ju helt underbar. Blingkontraster...!



Kram till Dig!



Hanna



PS: Vad HIMLA JÄTTEKUL att du uppdaterar din blogg tycker jag. MYCKET imponerad...



2009-11-20 @ 13:18:55
Postat av: Tjocka tanten

Tack, tack ;) Jag är själv imponerad, fniss. Kram på dig!//Tjocka tanten

2009-11-20 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0