Mer tävling på svensk scrapbooking....

Hej igen.

När jag ändå höll på hos Svensk Scrapbooking så blev det ett bidrag till November - temautmaningen som gick ut på att skapa något i "I väntan på julen". Jag har gjort allt och lite till här, känns det som - kanske blev lite mycket, hmmfh.

Gällande Julgranen har jag inspirerats från Ulrika_m. Jag har stansat hjärtan, chalkat dom, naggat dom i kanterna, embossat dom och sedan satt ihop dem till en gran. Julpaketen är vanliga rektanglar som jag embossat och knutit organsaband kring. Stjärnorna är chipboards som är embossade. Kulorna är stansade (älskar kulor) och embossade. Ja det är lite av varje - men det var SÅ KUL att göra. Hoppas att det är någon som kan inspireras.
Här kommer bidraget;



     

Grönt, grönt och ljuvligt grönt... och så lite brunt - jag kan inte få nog av dessa färger ;) Pappren och blinget kommer från Pappersarken.

Sov så gott - jag hoppas kunna göra det i natt, utan värk...

//Tjocka tanten


Kommentarer
Postat av: Ami

Vilken ljuvlig LO du gjort, så välarbetad och finstämd i färgerna.

2009-12-05 @ 23:22:03
URL: http://amispyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0