När jag ändå håller på... här kommer lite till ;)



    

Hej igen.

Jag brinner för att jag vill tala om att jag för första gången varit med på en Cybercrop-träff.  Jag som inte ens varit inne på ”blocket” eller liknande och vet du vad... jag kunde ladda upp en bild själv ;). En stor dag för tjocka tanten.

House of inspiration hade anordnat detta underbart roliga nöje under helgen som var. Jag, Hanna och Elisabeth har verkligen srcappat under helgen och det har varit så kul!!! Nu kan jag inte visa bilderna än men de kommer. I stället kommer lite bilder på vad jag skapade under Värmlandsträffen den 26, 27 september. Det var också ofantligt kul och trevligt. Dessutom passar det mig bra – som har lite datorskräck men jag håller på att lära mig och vipps så ska ni se att jag kan mer än vad jag själv tror. (Kallas ego-pepp ;))




    

Lite till... ;)



Ha en bra dag!
//Tjocka tanten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0