Prinsessor - visst finns dom ;)

Hej Igen.

Eftersom jag varit så urusel på att uppdatera så har jag en hel del att kunna ta igen. Men här kommer en LO som blev till under en utmaningskväll i föreningen. Lena, Pappersarken , stod för utmaningen och vi skulle använda spetts, tårtpapper och fjäril. Passade mig utmärkt eftersom jag måste scrappa ikapp lite och har SÅ MYCKET i mig som bara måste få komma ut. Eftersom jag väntat länge på att skapa igen så bubblar det ur mig när jag får tillfälle och jag ÄLSKAR att blinga på med ALLT. Jag får behärska mig, fniss, men det är ju så kul.



   

Snart kommer helgen och förhoppningsvis friska och krya barn! Ha det så gott och tack för att Du fortfarande tittar in då och då.
//Tjocka tanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0