Glöm inte bort Värmlandsträffen och mässan!!

Hej.

Sitter en tidig lördag morgon på mitt arbete och känner att lusten inte infinner sig utan att jag i stället befinner mig i stora tomheten... Vad göra? Jo jag tänker att fokusera på snart, snart är de scrap i massor! Först underbara Värmlandsträffen 26-27 september som bara inte går att missa. Sedan har jag en träff med mina kuliga tjejer första helgen i oktober och då är det jul-tema som gäller och sist men inte minst så är det snart dax för Kort och scrapmässa 24-25 oktober.

Om ni skulle vara mer scap sugna så finns alltid Pappersarken kurser såklart.

Ha en underbar lördags höst och jag hoppas att vi ses på något roligt ställe snart ;)

//Tjocka tanten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0