Hej igen...

               


Hej!

Nu sitter jag på jobbet igen och det är söndag. Det är inte konstigt att min sommar och mina dagar går så fort - det är alltid mycket jobb... Jag vet det handlar om att sätta gränser från min sida och prioritera. Till mitt försvar får jag väl ändå säga att som anställd är du i ett visst underläge och är det deadline så är det ;)

Jag har börjat göra lite kul till oktoberfesten eller halloween och då jag hade lite papper kvar från förra året gjorde jag två godispåsar. Jag har dekorerat med glitter och stenar och knäpper igen påsarna med ett vanligt runt guld gem. Påsarna är lätta och göra så har man lite äldre barn kan de vara med och göra sin egen godispåse. (Beskrivning på påsarna hittar ni under tidigare inlägg, -08 november.)

Nej, nu ska jag jobba på.

Ha en jätte trevlig söndag!
//Tjocka tanten


Kommentarer
Postat av: Ilus

Usch, jobba på söndag! Take care!

Snygga påsar!

/maria

2009-09-14 @ 08:58:40
URL: http://ilusscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0