Skönt att tänka på när mörkret kommer krypande



Hej.

I går var det scrappträff!! Jätte roligt. Vi var totalt uppslukade av det bästa som finns, skapande med papper, under 12timmar. Kanon. Stort tack till lena och Veronica!!!
Jag har tyvärr inte möjlighet att visa bilder på vad jag skapade - har ingen sladd till kameran med mig så jag kan inte ladda ur bilderna, trist. Men de kommer. Här kommer en äldre bild som ger en skön känsla när höstmörkret kommer krypande.

Ha en bra dag//Tjocka tanten.


Kommentarer
Postat av: ulrika_m

Ja visst hade vi trevligt! Jätteroligt att träffa dig! Härligt att se dig skapa "live". Vi ses kanske på onsdag? Kram!

2009-09-29 @ 08:46:04
URL: http://ulrikascreativecorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0